Aktualnosci - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kartuzach poszukuje osoby na stanowisko koordynator rodzinnej pieczy zastępczej/pracownik administracyjny

Wymagania podstawowe:

  • Zgodne z art. 78.1 Ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • dysponowanie samochodem osobowym
  • Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych – Internet, programy Word, Exel

Wymagania dodatkowe:

  • Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą
  • Znajomość problematyki pieczy zastępczej
  • Doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej
  • Dodatkowe kursy i szkolenia z zakresu psychologii, pedagogiki, psychotraumatologii

Zakres obowiązków:

  • Wykonywanie obowiązków koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej zgodnie z art. 77 pkt 3 Ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
  • Prowadzenie obsługi administracyjnej działu,
  • Przygotowywanie sprawozdań, prowadzenie rejestrów i baz danych oraz ich aktualizowanie.

Warunki pracy:

  • Praca w wymiarze 1 etatu
  • Praca w młodym, dynamicznym zespole
  • Możliwość podnoszenia swoich kompetencji i rozwoju osobistego
  • Stabilność zatrudnienia

Termin składania dokumentów: 19.12.2017 r.

W razie pytań i wątpliwości, prosimy o kontakt telefoniczny lub osobisty, Zespół ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kartuzach, tel. 58 685-33-20, 58 684-00-82, wewn. 112, 113.

  • Wersja serwisu bogata graficznie
    Wersja serwisu bogata graficznie