Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) informujemy, iż Powiatowe Centrum Pomocy rodzinie uruchomiło Elektroniczną Skrzynkę Podawczą mającą na celu obsługę dokumentów elektronicznych dostarczanych do instytucji.

Adres elektronicznej skrzynki podawczej: platforma ePUAP (kliknij by uruchomić)

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kartuzach:

1. Przekazanie dokumentu (poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu) on-line na stronie ePUAP

2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu na następujących nośnikach danych:

  • dyskietka 1.44 Mb 3.5,
  • pamięć masowa USB 1.1/2.0 obsługiwana i wykrywana przez MS Windows,
  • Płyta CD-RW / DVD-RW z możliwością zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kartuzach:

1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem cyfrowym.

2. Akceptujemy następujące formaty załączników:

  • doc, xls, rtf dla MS Office 6.0/95/97/2000/2003/2007
  • odt, ods dla Open Office ORG 1.0 i wyższe
  • txt dokument tekstowy
  • jpg, bmp, gif dla plików graficznych
  • pdf kompatybilny z Adobe Acrobat Reader 5.0 i nowszymi
  • zip, rar pliki skompresowane w formacie ZIP/RAR
  • Wersja serwisu bogata graficznie
    Wersja serwisu bogata graficznie